Customer.expe – Szkolenie Customer Journey Map

Podczas zdalnego warsztatu dowiesz się poprzez praktykę, jak mierzyć, analizować i ulepszać doświadczenia klientów. Będziesz pracować przy swoim komputerze z innymi uczestnikami w 5-osobowej grupie, korzystając z narzędzi online takich jak Zoom, Miro i Google Drive. Przygotujesz od podstaw biznesową Customer Journey Map. Niczego nie musisz instalować. Potrzebujesz natomiast dostępu do internetu i wygodnego siedzenia.

Jaką zdobędę wiedzę?

Bazę dobrych praktyk popartych doświadczeniem projektowym zespołu Thinkle, cenne inspiracje w postaci przykładowych map podróży klienta z naszych realizacji, a przede wszystkim:

Czym jest Customer Experience, Service Design oraz User Experience

Podczas szkolenia przedstawiamy przykłady dobrego Customer Experience w różnych branżach. Pokażemy, jakie działania najczęściej wpływają na pozyskanie nowych klientów, a które na ich utratę.

Badania rynku Warszawa

Jak budować pozytywne doświadczenia klientów dzięki Customer Journey Map

Dowiesz się, w jaki sposób klient wchodzi w interakcje z produktami lub usługami, a także jak organizacja może zidentyfikować obszary wymagające poprawy.

Projektowanie usług Wrocław

Jak samodzielnie tworzyć mapy podróży klienta

Wraz z zespołem stworzysz od początku mapę podróży klienta, dzięki czemu nauczysz się analizować dane o nabywcach i wyciągać wnioski dla biznesu.

Badanie rynku wroclaw

Jak badać potrzeby użytkowników

Nauczymy Cię przeprowadzać badania jakościowe niskim kosztem, tak abyś na bieżąco był w stanie odpowiadać na potrzeby swoich klientów.

Analiza Trendów Wrocław

Jakimi narzędziami analizować dane o klientach

Poznasz branżowe, a także nasze autorskie metody, które pozwolą Ci uporządkować danych o klientach takie jak: persona, mapa empatii czy Tower of Value.

Audyt wewnętrzny Wrocław

Jak zdalnie prowadzić z zespołem analizę danych

Podczas szkolenia poznasz w ramach pracy grupowej dobre praktyki zdalnej współpracy.

Jak wygląda szkolenie Customer Journey Map?

Podczas warsztatów komunikujemy się za pomocą programu do wideokonferencji Zoom. Zgromadzone dane analizujemy przy użyciu Miro — jednego z najpopularniejszych narzędzi do zdalnej współpracy.

Dla kogo?

Szkolenie Customer Journey Map jest skierowane do: pracowników działu obsługi klienta, marketingu oraz sprzedaży, w tym osób zarządzających tymi działami. Mile widziany będzie każdy, kto chce nabyć nowe umiejętności i poznać narzędzie, dzięki któremu usprawni swoją pracę. Coraz więcej osób uświadamia sobie, jak wiele niekonwencjonalnych pomysłów możemy stworzyć dzięki zapewnieniu odpowiednich okoliczności. Poznając tajniki Customer Experience wiesz, jak te okoliczności wykorzystać, abyś Ty sam również stworzył innowacyjne rozwiązania.

Audyt wewnętrzny Wrocław

Bilety

Bilety
Koszt 585 zł brutto


Co obejmuje cena?

✔ Udział w 1-dniowych warsztatach online.
✔ Materiały edukacyjne: toolbox z narzędziami wykorzystywanymi na ćwiczeniach.
✔ Certyfikat ukończenia szkolenia Customer Journey Map.
✔ 2 godziny porad online od trenera w zakresie zagadnień związanych z Customer Journey Map do wykorzystania w ciągu 2 miesięcy od zakończenia warsztatów.
✔ Zniżkę o wartości 20% na udział w organizowanej przez nas konferencji o Customer Experience, Service Design i User Experience — User Conf.

Jakie narzędzia poznam podczas warsztatu?

Dzięki metodom poznanym na warsztacie dowiesz się jak:

  • uporządkować dotychczasową wiedzę o klientach;
  • zdefiniować lejek zakupowy klientów;
  • zoptymalizować pojedyncze etapy ścieżki klienta;
  • zrozumieć relację klienta z produktem/usługą;
  • zdefiniować propozycję wartości i unikalną propozycję sprzedaży.
Persona
Why triangle
Tower of Value
Customer Journey Map

Karolina Jurewicz

Koordynator projektów realizowanych metodyką Design Thinking dla Hicron oraz WKS Śląsk Wrocław. Korzystając z narzędzi Human-Centered Design, poszukuje możliwości zwiększania potencjału ludzkiego.

Damian Fabich

Praktyk Design Thinking w projektach dla Bergman Engineering, WKS Śląsk Wrocław czy analogowej bazy kosmicznej Lunares Research Station. Absolwent organizacji produkcji filmowej i TV na Wydziale Radia i Telewizji Uniwersytetu Śląskiego.

Chcesz nabyć nową umiejętność?