Szkolenie “Jak przeprowadzić Customer Discovery Workshop?”

Dzięki warsztatom Thinkle odkryjesz, jak efektywnie przeprowadzić warsztat z klientem i wyciągnąć z niego przydatne wniosku w tworzeniu produktów i usług.

Szukasz szkolenia dla swojego zespołu?

 

Intensywne jednodniowe warsztaty przygotują Cię do prowadzenia warsztatów z klientem z wykorzystaniem narzędzi Human Centered Design.  Zdobędziesz nowe umiejętności i wykorzystasz w praktyce zestaw narzędzi, dzięki którym nadasz swojej pracy projektowej nowej jakości.

Nasz kurs pomoże Ci spojrzeć na dane wyzwanie oczami użytkownika oraz przy użyciu odpowiednich metod wydobędzie z Ciebie i uczestników Customer Discovery Workshop pokłady kreatywności.

 

 

 

Dla kogo?

Szkolenie “Jak przeprowadzić Customer Discovery Workshop?” jest skierowane do:
- pracowników działu obsługi klienta, marketingu oraz sprzedaży, w tym osób zarządzających tymi działami;
- project managerów oraz osób odpowiadających za kontakt z klientem zewnętrznym i wewnętrznym.

Mile widziany będzie każdy, kto chce nabyć nowe umiejętności i poznać narzędzie, dzięki któremu usprawni swoją pracę. Coraz więcej osób uświadamia sobie, jak wiele niekonwencjonalnych pomysłów możemy stworzyć dzięki zapewnieniu odpowiednich okoliczności. Poznając tajniki Customer Discovery Workshop wiesz, jak te okoliczności wykorzystać, abyś Ty sam również stworzył innowacyjne rozwiązania.

Audyt wewnętrzny Wrocław

Gdzie?

Wrocław to nasz główny obszar działalności. Szkolenie “Jak przeprowadzić Customer Discovery Workshop?” we Wrocławiu cieszy się ogromną popularnością. Jeżeli chcesz wziąć udział w naszych warsztatach w innym mieście — zapraszamy do kontaktu!

Audyt wewnętrzny Wrocław

Bilety na szkolenia otwarte

Bilety
Early bird: 810 zł netto
Regular tickets: 970 zł netto

Co obejmuje cena?
✔ Udział w 1-dniowych warsztatach.
✔ Materiały szkoleniowe oraz toolbox z narzędziami wykorzystywanymi na ćwiczeniach.
✔ Certyfikat ukończenia szkolenia “Jak przeprowadzić Customer Discovery Workshop?”.
✔ 2 godziny porad online od trenera w zakresie zagadnień związanych  z Customer Discovery Workshop do wykorzystania w ciągu 2 miesięcy od zakończenia warsztatów.
✔ Lunch i przerwy na kawę.
✔ Zniżkę o wartości 20% na udział w organizowanej przez nas konferencji o Customer Experience, Service Design i User Experience — User Conf.

Działania

Etap

  • W jaki sposób sprawnie wyznaczyć potrzeby klienta i end usera.
  • Czym jest Customer Discovery Workshop
  • Formy Customer Discovery Workshop
  • Przykłady wykorzystania warsztatów z klientem.
  • Panel wprowadzający w świat Human Centered Design
  • Jak zaprojektować warsztat z klientem?
  • Jakie zasoby są potrzebne do realizacji warsztatu?
  • Panel warsztatowy - Przygotowanie scenariusza warsztatu
  • Moderator
  • Klient
  • Zespół projektowy
  • Użytkownicy
  • Panel warsztatowy - Role podczas warsztatu
  • Analiza potrzeb (wywiady jakościowe, persona, mapa empatii)
  • Tworzenie wyzwania projektowego
  • Priorytetyzacja problemów przy użyciu takich narzędzi jak MoSCoW
  • Stworzenie propozycji wartości dla klienta wykorzystując User Stories oraz autorskiego narzędzia Tower of Value
  • Generowanie rozwiązań
  • Tworzenie prototypu
  • Narzędzie Innovation Mission Map; ustalenie możliwości, technologii, rynków docelowych, strategii współpracy, roli innowacji w organizacji
  • Panel warsztatowy - Narzędzia wykorzystywane podczas warsztatu
  • Ustalenie w jaki sposób będą mierzone efekty wdrożonych rozwiązań
  • Sprawna komunikacja z Twoim klientem
  • Panel warsztatowy - Kroki po warsztacie
  • Jak wykorzystać Customer Discovery Workshop w projektach i współpracy z klientem?
  • Panel dyskusyjny podsumowujący szkolenie

Szkolenie poprowadzą

Karolina Jurewicz

Koordynator projektów realizowanych metodyką Design Thinking dla Hicron oraz WKS Śląsk Wrocław. Korzystając z narzędzi Human-Centered Design, poszukuje możliwości zwiększania potencjału ludzkiego.

Damian Fabich

Praktyk Design Thinking w projektach dla Bergman Engineering, WKS Śląsk Wrocław czy analogowej bazy kosmicznej Lunares Research Station. Absolwent organizacji produkcji filmowej i TV na Wydziale Radia i Telewizji Uniwersytetu Śląskiego.

Anna Kita

Zgłębia tajniki brandingu, PR oraz CX. W przeszłości zaangażowana w wiele działaności wolontaryjnych, między innymi w Narodowym Forum Muzyki czy podczas Festiwalu Watchdocs będąc członkiem Amnesty International Polska. Często podróżuje, interesuje się piłką ręczną oraz turystyką górską.

Chcesz nabyć nową umiejętność?