Szkolenie Design Thinking

Dzięki warsztatom Thinkle odkryjesz, jak wykorzystywać metodykę Design Thinking w projektowaniu produktów i usług.

Szukasz szkolenia dla swojego zespołu?

 

Intensywne dwudniowe warsztaty przygotują Cię do prowadzenia projektów przy pomocy Design Thinking. Zdobędziesz nowe umiejętności i wykorzystasz w praktyce zestaw narzędzi, dzięki którym nadasz swojej pracy projektowej nowej jakości.

Nasze szkolenie Design Thinking pomoże Ci spojrzeć na dane wyzwanie oczami użytkownika oraz przy użyciu odpowiednich metod wydobędzie z Ciebie pokłady kreatywności.



 

 

Warsztaty przeznaczone są dla tych, którzy chcą poznać tajniki projektowania produktów i usług skoncentrowanych na potrzebach użytkowników. Mile widziany będzie każdy, kto chciałby nabyć nowe umiejętności i poznać narzędzia, dzięki którym usprawni swoją pracę. Warsztaty dedykujemy przedsiębiorcom, project managerom oraz pracownikom działów sprzedaży, HR, marketingu, rozwoju czy UX.

Szkolenia otwarte z metodyki Design Thinking odbywają się we Wrocławiu. Jednakże jeżeli chciałbyś wziąć udział w naszych warsztatach w innym mieście zapraszamy do kontaktu!

Bilety

Early bird: 1190 zł

Regular tickets: 1340 zł

Co obejmuje cena?

 

✔ Udział w 2-dniowych warsztatach.

 

✔ Materiały szkoleniowe oraz toolbox z narzędziami wykorzystywanymi na ćwiczeniach.

 

✔ Certyfikat ukończenia szkolenia Design Thinking.

 

✔ 2 godziny porad online od trenera w zakresie metodyki Design Thinking do wykorzystania

w ciągu 2 miesięcy od zakończenia warsztatów.

 

✔ Lunch i przerwy na kawę.




Dlaczego warto?

techniki kreatywne

Techniki
kreatywne

Już nigdy nie będziesz miał problemu z tworzeniem rozwiązań na pojawiające się wyzwania w Twoim przedsiębiorstwie.

audyt

Zbieranie feedbacku od odbiorcy

Poznasz niezbędne narzędzia służące gromadzeniu i analizowaniu opinii od swoich klientów oraz pracowników.

facylitacje

Zbadanie potrzeb klienta

Dowiesz się, w jaki sposób poprawnie zdefiniować potrzeby użytkownika Twojego produktu czy usługi.

analiza strategiczna
Generowanie rozwiązań
Tworzenie person
badania rynku
Wywiady jakościowe

Działania

Etap

  • Dzień pierwszy
  • Czym jest metodyka oraz jakie są jej wyróżniki. Obalenie mitów o Design Thinking oraz przedstawienie światowych case study i własnych realizacji.
  • Wprowadzenie w świat Design Thinking.
  • Definicja empatii i wprowadzenie do etapu.
  • Empatia.
  • Przedstawienie i użycie w praktyce narzędzi (wywiady jakościowe, persony, mapy empatii, autorskie narzędzie Tower of Value, moodboardy).
  • Empatia.
  • Jak skutecznie określić wyzwanie projektowe.
  • Definiowanie problemu.
  • Przedstawienie i użycie w praktyce narzędzi (definiowanie problemów, mapowanie problemu, autorskie narzędzie Why Triangle, autorskie narzędzie 5W, przekształcenie problemów na wyzwania projektowe).
  • Definiowanie problemu.
  • Dzień drugi
  • Definicja generowania, czyli jak pobudzić swoją wyobraźnię poprzez techniki kreatywne.
  • Generowanie rozwiązań.
  • Przedstawienie i użycie w praktyce narzędzi (metoda Walta Disneya, mash up, MoSCow, reverse brainstorming, IDEA CARD).
  • Generowanie rozwiązań.
  • Czemu służy etap prototypowania i w jaki sposób je wykonać aby otrzymać faktyczne MVP.
  • Prototypowanie.
  • Prototypowanie z użyciem takich narzędzi jak: makiety, storyboardy, scenki.
  • Prototypowanie.
  • Jak świadomie zaplanować i przeprowadzić testowanie po to, aby nanieść feedback na prototyp.
  • Testowanie.
  • Testowanie w praktyce z użyciem pomocnych narzędzi.
  • Testowanie.
  • Podsumowanie szkolenia.
  • Zakończenie.

Szkoleniowcy

KAROLINA-2

Karolina Jurewicz

CEO oraz Product and Service Designer w agencji doradczej Thinkle. Facylitator procesów i koordynator projektów realizowanych metodyką Design Thinking dla Hicron oraz WKS Śląsk Wrocław. Korzystając z narzędzi Human-Centered Design, poszukuje możliwości zwiększania potencjału ludzkiego. Doświadczona w branży finansowej oraz w marketingu internetowym. Wspierała działania marketingowe zakończonej sukcesem akcji crowdfundingowej Doctor Brew na platformie Crowdway.  Kiedy nie pracuje, odkrywa nowe smaki i regularnie odwiedza wrocławskie teatry.

 

FABICH

Damian
Fabich

Project Manager oraz Scrum Master w Thinkle; wcześniej kierownik projektów w spółce zajmującą się architekturą kosmiczną Space is More. Praktyk metodyki Design Thinking w projektach dla Bergman Engineering, WKS Śląsk Wrocław czy analogowej bazy kosmicznej Lunares Research Station. Absolwent organizacji produkcji filmowej i telewizyjnej na Wydziale Radia i Telewizji Uniwersytetu Śląskiego. W wolnym czasie preferuje aktywny odpoczynek lub dobrą historię, niezależnie od medium, które ją opowiada.

 

ASIA-min

Joanna Cholewka

Na co dzień związana z działem CSM w spółce LiveChat –  jednym z największych polskich startupów. Narzędzia Human-Centered Design wspierają ją codziennie podczas budowy strategii działań, czy dbania o relacje z klientami. Współkoordynator wielu projektów realizowanych w myśl założeń Service Design. W Thinkle zajmuje stanowisko Account Executive. Jej drugą stroną jest windsurfing, koszykówka oraz grafika komputerowa.

 

KITA

Anna
Kita

Zgłębia tajniki brandingu, PR oraz CX. W przeszłości zaangażowana w wiele działaności wolontaryjnych, między innymi w Narodowym Forum Muzyki czy podczas Festiwalu Watchdocs będąc członkiem Amnesty International Polska. Często podróżuje, interesuje się piłką ręczną oraz turystyką górską.

Co uczestnicy mówią po szkoleniu?

"Dla mnie osobiście bardzo dużym plusem była forma spotkania, która nie okazała się jedynie przekazaniem teorii DT i faktów z nim związanych, ale również możliwość porozmawiania w grupie i praktycznego zastosowania omawianej techniki."

0-4
Patryk Krajczy

Chemik organiczny

"Jesteśmy w pełni usatysfakcjonowani poziomem przygotowania i przeprowadzenia warsztatów. Program został opracowany zgodnie z potrzebami naszego przedsiębiorstwa z ogromnym naciskiem na stronę praktyczną omawianych narzędzi. Pokaźna wiedza szkoleniowców poparta zrealizowanymi projektami, miła atmosfera, a także rzetelne potraktowanie zagadnień stawiających w centrum użytkownika zasługują na duże uznanie."

0-5
Maciej Teska

CEO Synergy Codes

"Opuszczając warsztaty Thinkle czułem satysfakcję z dobrze zainwestowanego czasu. Jestem pewien, że narzędzia i idee towarzyszące Design Thinking, które poznałem, pozwolą mi inaczej podejść do pewnych problemów i sprawniej je rozwiązać."

24899833_1669773199740450_4686962620898631343_n
Karol Gawron

Programista

Chcesz nabyć nową umiejętność?