Szkolenie Customer Journey Map

Dzięki warsztatom Thinkle odkryjesz, jak wykorzystywać Customer Journey Map w budowie przewagi konkurencyjnej

Szukasz szkolenia dla swojego zespołu?

 

Intensywne jednodniowe warsztaty przygotują Cię do samodzielnego tworzenia Customer Journey Map w Twojej organizacji. Zdobędziesz nowe umiejętności i wykorzystasz w praktyce zestaw narzędzi, dzięki którym nadasz swojej pracy projektowej nowej jakości.

Nasz kurs pomoże Ci spojrzeć na dane wyzwanie oczami użytkownika oraz przy użyciu odpowiednich metod wydobędzie z Ciebie pokłady kreatywności.

 

O jaką wiedzą wyjdę bogatszy?
 
– czym jest Customer Experience;
– jak mierzyć doświadczenia klienta;
– jak budować pozytywne doświadczenie klientów oraz przewagę konkurencyjną dzięki wykorzystaniu Customer Journey Map;
– jak samodzielnie tworzyć mapy podróży klienta;
– jak badać potrzeby użytkowników oraz dlaczego badania jakościowe są niezbędne;
– jakimi narzędziami analizować zgromadzone dane o klientach (persony, mapy empatii, Tower of Value);
– bazę dobrych praktyk popartych doświadczeniem projektowym zespołu Thinkle oraz cenne inspiracje (przykładowe mapy podróży klienta).
 

 

Dla kogo?

Szkolenie Customer Journey Map jest skierowane do: pracowników działu obsługi klienta, marketingu oraz sprzedaży, w tym osób zarządzających tymi działami. Mile widziany będzie każdy, kto chce nabyć nowe umiejętności i poznać narzędzie, dzięki któremu usprawni swoją pracę. Coraz więcej osób uświadamia sobie, jak wiele niekonwencjonalnych pomysłów możemy stworzyć dzięki zapewnieniu odpowiednich okoliczności. Poznając tajniki Customer Experience wiesz, jak te okoliczności wykorzystać, abyś Ty sam również stworzył innowacyjne rozwiązania.

Coraz więcej osób uświadamia sobie jak wiele niekonwencjonalnych pomysłów możemy stworzyć pod odpowiednimi okolicznościami. Moderator Design Thinking wie, jak te okoliczności wykorzystać, abyś Ty sam stworzył innowacyjne rozwiązania

Audyt wewnętrzny Wrocław

Gdzie?

Wrocław to nasz główny obszar działalności. Jeżeli chcesz wziąć udział w naszych warsztatach w innym mieście — zapraszamy do kontaktu!

Audyt wewnętrzny Wrocław

Bilety

Bilety
Early bird: 780 zł netto

Regular tickets: 940 zł

Co obejmuje cena?
✔ Udział w 1-dniowych warsztatach.
✔ Materiały szkoleniowe oraz toolbox z narzędziami wykorzystywanymi na ćwiczeniach.
✔ Certyfikat ukończenia szkolenia Customer Journey Map.
✔ 2 godziny porad online od trenera w zakresie zagadnień związanych z Customer Journey Map do wykorzystania w ciągu 2 miesięcy od zakończenia warsztatów.
✔ Lunch i przerwy na kawę.

Działania

Etap

  • Dzień pierwszy
  • Czym jest CX oraz jakie są jego wyróżniki.
  • Czym różnią się Customer Experience, User Experience, Service Design oraz Design Thinking?
  • Co to Customer Journey Map i dlaczego jest kluczowa w XXI wieku?
  • Przykłady CJM wykonanych przez zespół Thinkle w branży IT, ubezpieczeniowej czy sportowej.
  • Panel wprowadzający w świat Customer Experience
  • Jak zaprojektować i przeprowadzić proces badawczy?
  • Panel warsztatowy - Badania klientów
  • Persony jako narzędzie wspierające budowanie Customer Journey.
  • Panel warsztatowy - Analiza potrzeb
  • Budowanie etapów podróży klienta.
  • Tworzenie punktów styku z marką.
  • Analiza aktywności, potrzeb i oczekiwań klienta.
  • Określanie doświadczeń i emocji nabywcy.
  • Panel warsztatowy - Customer Journey Map
  • Tworzenie możliwych zmian.
  • Wdrożenie planów działań.
  • Panel warsztatowy - Kreacja usprawnień
  • Jak zarządzać działaniami Customer Experience?
  • Jak mierzyć doświadczenia klienta? NPS, CES, CSA.
  • Panel warsztatowy - Mierniki CX
  • Jak stworzyć Customer Journey Map w Twojej organizacji?
  • Panel dyskusyjny podsumowujący szkolenie

Szkolenie poprowadzą

Karolina Jurewicz

Koordynator projektów realizowanych metodyką Design Thinking dla Hicron oraz WKS Śląsk Wrocław. Korzystając z narzędzi Human-Centered Design, poszukuje możliwości zwiększania potencjału ludzkiego.

Damian Fabich

Praktyk Design Thinking w projektach dla Bergman Engineering, WKS Śląsk Wrocław czy analogowej bazy kosmicznej Lunares Research Station. Absolwent organizacji produkcji filmowej i TV na Wydziale Radia i Telewizji Uniwersytetu Śląskiego.

Anna Kita

Zgłębia tajniki brandingu, PR oraz CX. W przeszłości zaangażowana w wiele działaności wolontaryjnych, między innymi w Narodowym Forum Muzyki czy podczas Festiwalu Watchdocs będąc członkiem Amnesty International Polska. Często podróżuje, interesuje się piłką ręczną oraz turystyką górską.

Chcesz nabyć nową umiejętność?