Szkolenia otwarte Service Design

Dzięki warsztatom Thinkle odkryjesz, jak wykorzystywać myślenie projektowe w tworzeniu  usług, których oczekują klienci. 

Szukasz szkolenia dla swojego zespołu?

 

O jaką wiedzą wyjdę bogatszy?

 

  • przebieg procesu kreatywnego opartego na metodyce Service Design;
  • bazę dobrych praktyk popartych doświadczeniem projektowym zespołu Thinkle;
  • umiejętność tworzenia prototypów usług, które będą sprawdzały konkretne funkcjonalności;
  • jak badać potrzeby użytkowników;
  • jak przygotować scenariusz pracy projektowej opartej na metodyce Service Design;
  • jak tworzyć mapy procesu oraz mapy podróży klienta; 
  • czym jest Customer Experience oraz User Experience, a także ich odniesienie do projektowania usług.

 

 

Dla kogo?

Szkolenie Service Design jest skierowane do osób:
- zarządzających działami marketingu, HR czy sprzedaży;
- współpracujących z klientami B2B lub B2C;
- chcących poznać tajniki projektowania usług oraz podejścia klientocentrycznego.

Mile widziany będzie każdy, kto chce nabyć nowe umiejętności i poznać narzędzia, dzięki którym usprawni swoją pracę. Oferujemy szkolenia dla managerów, szkolenia biznesowe i konsulting biznesowy dla przedsiębiorców oraz pracowników działów sprzedaży, HR, marketingu, rozwoju czy UX. Coraz więcej osób uświadamia sobie, jak wiele niekonwencjonalnych pomysłów możemy stworzyć dzięki zapewnieniu odpowiednich okoliczności. Poznając tajniki Service Design wiesz, jak te okoliczności wykorzystać, abyś Ty sam również stworzył innowacyjne rozwiązania. Coraz więcej osób uświadamia sobie jak wiele niekonwencjonalnych pomysłów możemy stworzyć pod odpowiednimi okolicznościami. Moderator Design Thinking wie, jak te okoliczności wykorzystać, abyś Ty sam stworzył innowacyjne rozwiązania.

Audyt wewnętrzny Wrocław

Gdzie?

Wrocław to nasz główny obszar działalności. Szkolenie Service Design we Wrocławiu cieszy się ogromną popularnością. Jeżeli chcesz wziąć udział w naszych warsztatach w innym mieście — zapraszamy do kontaktu!

Audyt wewnętrzny Wrocław

Bilety

Bilety
Early bird: 1090 zł netto
Regular tickets: 1290 zł netto

Co obejmuje cena?
✔ Udział w 2-dniowych warsztatach.
✔ Materiały edukacyjne (toolbox Service Design z narzędziami wykorzystywanymi na ćwiczeniach).
✔ Certyfikat ukończenia szkolenia Service Design.
✔ 2 godziny porad online od trenera w zakresie zagadnień związanych z Service Design do wykorzystania w ciągu 2 miesięcy od zakończenia warsztatów.
✔ Lunch i przerwy na kawę.
✔ Zniżkę o wartości 20% na udział w organizowanej przez nas konferencji o Customer Experience, Service Design i User Experience — User Conf.

Darmowe konsultacje po szkoleniu

 

Każdemu uczestnikowi szkolenia zapewniamy 2 godziny porad online od trenera w zakresie zagadnień związanych z Service Design do wykorzystania w ciągu 2 miesięcy od zakończenia warsztatów. 

 

Na czym polegają konsultacje?

Podczas konsultacji omówisz z ekspertem bieżące wyzwania związane z odpowiadaniem na potrzeby Twoich klientów. Specjalista doradzi Ci, jak powinno wyglądać badanie i analiza oraz co pozwoli Ci na sprawniejsze działanie i opracowanie oferty dopasowanej do ich oczekiwań.

O czym mogę porozmawiać?

Rozmowa może dotyczyć wdrożenia Service Design w Twojej organizacji, optymalizacji doświadczeń konsumentów, analizy użyteczności stron i aplikacji czy metodyki Design Thinking.

Jak to będzie wyglądało?

1. Diagnoza oczekiwań i problemów poprzez wywiad wstępny (telefonicznie, mailowo).
2. Ustalenie terminu konsultacji.
3. Wideorozmowa (2 godziny) - omówienie proponowanych rozwiązań dopasowanych do okoliczności sytuacji.

Działania

Etap

  • Dzień pierwszy
  • Czym jest Service Design oraz jakie są jego wyróżniki.
    Czym różnią się Customer Experience, User Experience, Service Design oraz Design Thinking?
    Przykłady zrealizowanych projektów przez zespół Thinkle z wykorzystaniem Service Design w branży IT, ubezpieczeniowej czy sportowej.
  • Panel wprowadzający w świat Service Design
  • Każde przedsięwzięcie powinno zacząć się od odpowiedzi na pytanie — dla kogo tworzymy nasze rozwiązanie? Dlatego na początku dowiecie się, jak precyzować grupę docelową i tworzyć mapę interesariuszy. Zwrócimy Wam również uwagę na to, jak skompletować zespół interdyscyplinarny i wyznaczać zasady współpracy, aby działać efektywnie. Dowiecie się, na czym polega tu rola moderatora procesu i w jaki sposób powinien on ustalić harmonogram działań w projekcie realizowanym według zasad Human Centered Design.
  • Panel warsztatowy - prace wstępne
  • Podczas pierwszego etapu projektu przedstawimy Wam narzędzia, które pozwolą na dogłębne poznanie organizacji i jej otoczenia. Zaprojektujecie proces badawczy oraz przeprowadzicie wywiady jakościowe, obserwacje czy Service Safari (w warunkach warsztatowych).
  • Panel warsztatowy - odkrywanie
  • Użyjecie w praktyce narzędzi (persony, mapy empatii, autorskie narzędzie Tower of Value, Customer Journey Map), które pozwolą na analizę potrzeb klientów i wyciągnięcie wniosków wartościowych dla biznesu. Określicie wyzwania projektowe mapując problemy za pomocą 5W, czy autorskiego narzędzia Why Triangle.
  • Panel warsztatowy - analiza
  • Dzień drugi
  • Pokażemy, jak pobudzić wyobraźnię swoją i zespołu poprzez techniki kreatywne, tak aby z łatwością dzielić się swoimi pomysłami. Użyjecie w praktyce narzędzi (metoda Walta Disneya, Mash Up, MoSCow, Reverse Brainstorming, IDEA CARD), które przy odpowiedniej moderacji pozwolą na zaprojektowanie rozwiązań dopasowanych do wcześniej zbadanych potrzeb grup docelowych.
  • Panel warsztatowy - kreacja
  • Opowiemy czemu służy etap prototypowania i w jaki sposób go przeprowadzić, aby otrzymać faktyczne MVP. W zespołach będziecie prototypować koncepty usług z użyciem takich narzędzi jak: makiety, storyboardy czy scenki Następnie świadomie zaplanujecie i przeprowadzicie sprawne testy usług (Usability Tests), aby po nich nanieść feedback na prototyp.
  • Panel warsztatowy - prototypowanie i testy z użytkownikami
  • Przedstawimy Wam narzędzia oraz opowiemy, w jaki sposób przygotować się przed wdrożeniem rozwiązania, na co zwrócić uwagę, aby uniknąć porażki.
  • Panel warsztatowy - przed wdrożeniem
  • Na koniec warsztatów poprowadzimy panel, w ramach którego będziecie mieli okazję jeszcze raz omówić swoje wyzwania w pracy, między innymi:
    1. Jak wykorzystać Service Design w Twojej organizacji?
    2. Jak z małymi zasobami przeprowadzić badania klientów?
    3. Dlaczego testowanie rozwiązań jest tak ważne?
  • Panel dyskusyjny podsumowujący szkolenie

Szkolenie poprowadzą

Karolina Jurewicz

Koordynator projektów realizowanych metodyką Design Thinking dla Hicron oraz WKS Śląsk Wrocław. Korzystając z narzędzi Human-Centered Design, poszukuje możliwości zwiększania potencjału ludzkiego.

Damian Fabich

Praktyk Design Thinking w projektach dla Bergman Engineering, WKS Śląsk Wrocław czy analogowej bazy kosmicznej Lunares Research Station. Absolwent organizacji produkcji filmowej i TV na Wydziale Radia i Telewizji Uniwersytetu Śląskiego.

Joanna Cholewka

Na co dzień związana z działem CSM w spółce LiveChat –  jednym z największych polskich startupów. Narzędzia Human-Centered Design wspierają ją regularnie podczas budowy strategii działań, czy dbania o relacje z klientami. Współkoordynator wielu projektów realizowanych w myśl założeń Service Design.

Anna Kita

Zgłębia tajniki brandingu, PR oraz CX. W przeszłości zaangażowana w wiele działaności wolontaryjnych, między innymi w Narodowym Forum Muzyki czy podczas Festiwalu Watchdocs będąc członkiem Amnesty International Polska. Często podróżuje, interesuje się piłką ręczną oraz turystyką górską.

Co uczestnicy mówią po szkoleniu?

"Dla mnie osobiście bardzo dużym plusem była forma spotkania, która nie okazała się jedynie przekazaniem teorii DT i faktów z nim związanych, ale również możliwość porozmawiania w grupie i praktycznego zastosowania omawianej techniki."

0-4
Patryk Krajczy

Chemik organiczny

"Jesteśmy w pełni usatysfakcjonowani poziomem przygotowania i przeprowadzenia warsztatów. Program został opracowany zgodnie z potrzebami naszego przedsiębiorstwa z ogromnym naciskiem na stronę praktyczną omawianych narzędzi. Pokaźna wiedza szkoleniowców poparta zrealizowanymi projektami, miła atmosfera, a także rzetelne potraktowanie zagadnień stawiających w centrum użytkownika zasługują na duże uznanie."

0-5
Maciej Teska

CEO Synergy Codes

"Opuszczając warsztaty Thinkle czułem satysfakcję z dobrze zainwestowanego czasu. Jestem pewien, że narzędzia i idee towarzyszące Design Thinking, które poznałem, pozwolą mi inaczej podejść do pewnych problemów i sprawniej je rozwiązać."

24899833_1669773199740450_4686962620898631343_n
Karol Gawron

Programista

Kup bilet

 

Najbliższe szkolenie Service Design we Wrocławiu odbędzie się 11-12 stycznia 2020 w Fabryce Sensu przy ul. Benedykta Polaka 21/4. Liczba dostępnych miejsc to 12. Przy zakupie biletu można otrzymać fakturę VAT. 

Chcesz nabyć nową umiejętność?