Service Design

Usługa powinna dawać użytkownikowi pewne wartości, których on oczekuje. Projektowanie oparte na badaniach potrzeb odbiorców to szybki sposób na stworzenie innowacyjnej usługi, z której Twoi klienci chętnie będą korzystać. 

Odkrywanie
i synteza

Badania zastanej sytuacji, wyznaczenie punktów styku oraz zachowań odbiorców usługi. 

Następnie zmapowanie potrzeb i problemów grup docelowych, dla których projektujemy.

Prototypowanie
i projektowanie

Dalszy krok w myśl założeń Service Design to generowanie rozwiązań oraz prototypowanie usług. 

Testujemy koncepcje wśród odbiorców, a dzięki ich opiniom następuje ewaluacja usługi.

W czym pomagamy?

Service Design

Jak zrobić customer journey map?

Podczas warsztatów badawczych wypracujemy wspólnie z Tobą i Twoimi klientami informacje, które wskażą co przebiega dobrze w interakcji odbiorcy z Twoją marką, a nad którymi punktami styku należy popracować.

Service Design

Jak ulepszyć customer experience?

Poprzez dogłębne poznanie potrzeb oraz doświadczeń użytkowników, zaprojektujemy produkty i usługi przyciągające uwagę nowych kupujących oraz zwiększą satysfakcję obecnych klientów Twojego przedsiębiorstwa.

Service Design

Jak usprawnić proces?

Dzięki badaniom jakościowym na temat procesów działających w przedsiębiorstwie, jesteśmy w stanie je usprawnić. W dziale sprzedaży możemy przeprowadzić audyt procesu obsługi klienta, poprawić efektywność zarządzania bazą klientów, zoptymalizować wielokanałowy proces sprzedażowy oraz opracować niezawodny system lojalnościowy.

Pomocne narzędzia

1. Persony

2. Mapy empatii 

3. Tower of Value

4. Customer Journey Map

5. Storyboards

6. Scenariusze usług

7. Blueprint Map

8. Service Business Model Canvas

Design Thinking Wrocław

Konsulting biznesowy

Szukasz kogoś kto przeprowadzi Twój zespół przez proces bądź sesję kreatywną? Dobrze trafiłeś.

badania rynku

Tworzenie produktów, usług i procesów

Chcemy poznać Twoje potrzeby, zrozumieć Twoich użytkowników i wypracować dla Twojego przedsiębiorstwa rozwiązania, które pokochają Twoi klienci.

Skontaktuj się z nami

Lubimy rozmawiać. 

O projektach, warsztatach, szkoleniach i naszej pracy.

Lubimy też słuchać. 

O Waszych potrzebach, celach i firmach.

Jeśli chcesz szybko skontaktować się z nami, napisz, zadzwoń, daj nam znać.

 

  • Wrocław, Polska
  • kontakt@thinkle.pl
  • +48 533 571 355