Różne myśli, inne spojrzenia, wiele doświadczeń.

Design Thinking | Service Design

Zespół designerów

Nazywamy się projektantami, jednak zamiast stylowego płaszcza czy funkcjonalnego fotela tworzymy użyteczne, potrzebne i dopasowane do rynku rozwiązania, które przynoszą konsumentom dobre doświadczenia.

Design Thinking

Nasz proces jest przejrzysty

Tworzymy przy pomocy usystematyzowanego procesu Design Thinking, który składa się z pięciu etapów: badania potrzeb, definiowania problemów, generowania rozwiązań, prototypowania Minimal Viable Product i testów A/B.

Design Thinking

Słuchamy naszych klientów uważnie

Nie wyobrażamy sobie udanej współpracy bez szczegółowego poznania Twoich potrzeb. Moderator Design Thinking musi zwracać uwagę zarówno na potrzeby klienta jak i użytkowników jego produktu/usługi.

Design Thinking

Zapewniamy niestandardowe rozwiązania

Swoje działania opieramy przede wszystkim na badaniach rynkowych, trendach oraz ludziach. Dopasowujemy rozwiązania do odbiorców, a nie na odwrót.

Karolina Jurewicz

CEO | Service and Product Designer

Damian Fabich

Experience Designer | Project Manager

Joanna Cholewka

Customer Experience Manager| Service and Product Designer

Anna Kita

Service and Product Designer | User Researcher

Waleria Pągowska

Social Media Specialist | User Researcher

Aleksandra Więch

Event Manager | User Researcher

Razem badamy, tworzymy
i wdrażamy

dsc-7778-2
Konferencja USER CONF
design thinking ebook
Jak wdrożyć innowację?
46508058_1590767867692130_6121447660982370304_o
Projektowanie usług

Nasi partnerzy

Stajemy się dla klientów partnerami biznesowymi, a nie jednorazowymi podwykonawcami. Budujemy z nimi długotrwałe relacje. Chcesz do nich dołączyć?

Stwórzmy coś razem

Pomagamy ludziom zmieniać perspektywę, a przedsiębiorstwom dostosować się do wymagań rynku.

Specjalizujemy się w:

      1. audycie oraz tworzeniu produktów i usług;
      2. badaniu rynku;
      3. facylitacji procesów oraz sesjach kreatywnych.