JAK ZDEMASKOWAĆ POTRZEBĘ?

E-BOOK

Zapoznanie się z niniejszą publikacją będzie przygodą, podczas której czytelnik pozna techniki oraz sposoby na to, jak pytać, a przede wszystkim – jak odpowiadać na pytania, które zbliżą go do poznania użytkowników. Wiedza płynąca z tej książki jest ucieleśnieniem praktyk i obserwacji, z którymi zetknął się zespół Thinkle w swoich projektach. Te doświadczenia pomogły stworzyć praktyczny przewodnik po pierwszym etapie metodyki Design Thinking – empatyzacji.

„Zapoznanie się z niniejszą publikacją będzie przygodą, podczas której czytelnik pozna techniki oraz sposoby na to, jak pytać, a przede wszystkim – jak odpowiadać na pytania, które zbliżą go do poznania użytkowników. Wiedza płynąca z tej książki jest ucieleśnieniem praktyk i obserwacji, z którymi zetknął się zespół Thinkle w swoich projektach. Te doświadczenia pomogły stworzyć praktyczny przewodnik po pierwszym etapie metodyki Design Thinking – empatyzacji.”

pocotokomu.

Badanie potrzeb użytkowników jest istotnym elementem projektowania nowych oraz ulepszania już istniejących produktów i usług. Bez niego nie będziesz mógł wyciągnąć właściwych wniosków na temat konsumenta, czego najbardziej prawdopodobnym skutkiem będzie niepowodzenie projektu. Aby pomóc Ci tego uniknąć, przygotowaliśmy zestaw przydatnych rozwiązań:

  • znane narzędzia stosowane przez światowych gigantów biznesu;
  • autorskie narzędzia Thinkle;
  • kompasy i autorskie templatki ułatwiające korzystanie z narzędzi.

acowśrodku.

Czym jest Empatyzacja i jak sprawnie z niej korzystać.

Co można zrobić, by wyniki pracy z metodyką były bardziej efektywne.

Jakie narzędzia stosujemy w Thinkle i dlaczego są dobre.

sprawdźto.

E-book „Jak zdemaskować potrzebę?” to przewodnik po pierwszym  etapie Design Thinking – empatyzacji. Przygotowaliśmy dla Ciebie 52 strony popartej naszym doświadczeniem praktycznej wiedzy, która pomoże Ci wdrażać innowacyjne rozwiązania do firmy i zespołu.  

Zrzut ekranu 2018-12-17 o 23.27.37
Zrzut ekranu 2018-12-17 o 23.27.37

sprawdźto.

E-book „Jak zdemaskować potrzebę?” to przewodnik po pierwszym  etapie Design Thinking – empatyzacji. Przygotowaliśmy dla Ciebie 52 strony popartej naszym doświadczeniem praktycznej wiedzy, która pomoże Ci wdrażać innowacyjne rozwiązania do firmy i zespołu.