Jak nie tworzyć doświadczeń klienta

Z artykułu dowiesz się o: sposobach reagowania współczesnych klientów na złe doświadczenia; czynnikach wpływających na negatywne customer experience. Marki są bardziej odpowiedzialne za swoje poczynania niż kiedykolwiek. Paręnaście lat temu, jeśli zapłaciliśmy za produkt lub usługę i nie byliśmy zadowoleni z tego co otrzymaliśmy, najlepsze na co mogliśmy liczyć to zwrot pieniędzy (jeżeli oczywiście wysłaliśmy uprzednio list z reklamacją). Może wspomnieliśmy o tym kilku znajomym, a oni opowiedzieli o wspomnianej sytuacji paru swoim. Na tym,… Czytaj więcejJak nie tworzyć doświadczeń klienta »

Kultura On Demand

Z artykułu dowiesz się o: przemianach w konsumpcji treści wideo; jakiej rozrywki oczekuje nowoczesny konsument kultury; jak kina mogą zapewnić lepsze doświadczenia klienta dzięki Service Design i Design Thinking. All work and no play makes Jack a dull boy. Dostarczanie sobie przyjemności to nieodłączny aspekt życia. Nie jest on niezbędny do funkcjonowania, lecz ostatecznie każdy z nas dąży do nawet minimalnego zaspokojenia tej potrzeby. Inaczej światowy przemysł rozrywki — film, telewizja, muzyka, książki, gry komputerowe… Czytaj więcejKultura On Demand »

Customer experience – dlaczego warto zainteresować się tematem?

  • Thinkle 
Badania pokazują, że aż 86% konsumentów jest w stanie zapłacić więcej za usługi lepiej dopasowane do ich potrzeb. Jak zaprojektować taką usługę czy też produkt? Przede wszystkim należy skupić się na tym czego oczekują nasi klienci. Konsumenci oczekują personalizacji, wiedzą czego chcą i są chętni uczestniczyć w procesie projektowania rozwiązań. Badania dowodzą, że produkty, w których procesie tworzenia uczestniczyli klienci, generują większe zyski aniżeli te, które są od początku do końca projektowane przez pracowników firmy.  Kolejnym… Czytaj więcejCustomer experience – dlaczego warto zainteresować się tematem? »

Employee Engagement, czyli jak budować zaangażowanie pracownika

Określenie, które w Polsce nie jest jeszcze tak powszechne, jednak z dnia na dzień zyskuje na coraz większej popularności. To konsekwencja pojawienia się nowego pokolenia na rynku pracy oraz zmiany podejścia do wykonywanego zawodu.  Obecnie młodzi pracownicy nie chcą spędzać czterdziestu godzin tygodniowo, pracując i wykonując wyłącznie z góry przydzielone polecenia, bez przestrzeni na własne inicjatywy. Wymagają oni od organizacji nowych doświadczeń, przygody, w którą mogą się zaangażować i nie traktować jej jako obowiązku, lecz… Czytaj więcejEmployee Engagement, czyli jak budować zaangażowanie pracownika »

Jak przetestować swój pomysł na startup?

Żyjemy w erze jednorożców, błękitnych oceanów i wielkich marzeń o gwałtownym wzroście słupków sprzedaży, międzynarodowej ekspansji czy modernistycznej siedzibie. Jednak badania pokazują, że 42% upadających startupów tworzy produkty, których nikt nie chce. Dlaczego? Ponieważ nie poświęcają czasu na zrozumienie ludzi. W jaki sposób weryfikować pomysły, zanim je stworzymy? Sprawdź się w jednym zdaniu  Przedsiębiorczość opiera się na prostej, a zarazem uniwersalnej formule, którą możemy zastosować przy każdym rodzaju biznesu. Potrzeba/problem klienta + produkt/usługa = rozwiązanie problemu/szczęście… Czytaj więcejJak przetestować swój pomysł na startup? »